.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیمی از روستاهای گلستان فاقد گاز هستند

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: از تعداد 984 روستای ثبت شده استان تاکنون به تعداد 408 روستا گاز رسانی شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در تشریح روند گازرسانی به استان افزود: گاز رسانی به 127 روستا نیز در دست اجراست و در حال حاضر حدود یک میلیون و 288 هزار نفراز جمعیت استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی اظهار داشت: از این تعداد 784 هزار نفر مربوط به جمعیت شهری و 503 هزار نفر نیز مربوط به جمعیت روستائی استان است و با اتمام پروژه های در دست اجرا بتوانیم هر چه سریعتر در راستای تحقق اهداف دولت اهتمام ورزیم.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد 25 شهر استان تنها دو شهر مرزی اینچه برون و مراوه تپه فاقد گاز هستند که عملیات اجرائی گاز رسانی به این دو شهر نیز در دست اجرا بوده و مراحل پایانی خود را سپری می کند.

به گفته سنگدوینی، مراحل اجرای گاز رسانی به شهر اینچه برون تا بهمن ماه به اتمام خواهد رسید و همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری گاز این شهر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان، درزمینه گاز رسانی به شهر مرزی مراوه تپه که از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان است گفت: پس از تصویب این طرح با 127 کیلومتر لوله گذاری از نوع فولادی و پلی اتیلن ، مقدمات اجرای گاز رسانی به این شهر برابر برنامه تدوین شده آغاز شد و مجموعه شرکت با مساعی خود توانستند تا کنون بالغ بر 80 درصد از طرح مذکور را اجرا نمایند.

وی افزود : با گاز دارشدن شهر مراوه تپه ، تعداد 80 روستای مسیر نیزبرابر اولویت از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و زمینه گاز رسانی به 105 روستای مجاور و صنایع مستقر در مسیر نیز فراهم می شود.

وی یادآورشد: تاکنون تعداد 224 صنایع عمده در سطح استان را نیز گاز رسانی کردیم که سهم جایگاههای سی ان جی در طرحهای صنعتی 33 جایگاه است.

وی عنوان کرد: همچنین تعداد 28 جایگاه سوخت وسایل گاز سوز نیز در دست طراحی و اجراست که با بهره برداری از این جایگاهها مشکلات سوخت گیری دارندگان وسائط نقلیه گاز سوز تا حدود زیادی مرتفع می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.